thepastisthepast

Jag säger som Irma, det är skönt att det inte är min student som är på ingång. Stressen vänner! För ett år sedan satt jag här med saker upp över öronen att göra, en bok som skulle in för tryck, en kurs som skulle avslutas varav endast halva hade hunnits med, MATTEjävlaMATIK, och allt annat. Grejen är att det skulle bli värre innan det blev bra, för som jag kände denna stund var bara på vägen upp för en av de längsta uppförsbackarna. Å andra sidan blev det mer än bra på toppen, vilken lycka. Men jag tror att jag är nöjd så här också, får glädjas åt de andras lycka detta året, och glädjas åt att jag slipper deras stress och press höhö. På tal om boken, jag tar tag i det nu, på en gång! Sedan sovdax, för om jag är lite bättre i morgon blir det träning och jobb. Tjingeling!

typ några år sedan, jag har inget minne av att jag sett ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0