ordning&reda

Tänkte skapa ett nytt sparkonto för några timmar sedan, ett som bara är till för kommande Asienresan. Så att jag får ordning på sparandet och så att både jag och vissa i min omgivning fattar att det verkligen blir av. Men det gick inte att göra efter 22.00, så det får bli i morgon. Mår inte speciellt mycket bättre nu så lär inte jobba i morgon heller om de skulle ringa, kasst -behöver verkligen jobba men men! Inte mycket att göra gott folk. Känns ju skönt att solen inte lyser starkt när man ändå är inne, hade å andra sidan inte haft något emot det heller. Möblerna i mitt rum har flyttat på sig under dagen, igen. Snacka om att tröttna på tillvaron. I morgon ska jag försöka fixa till alla jeans jag tänkt sy rätt i flera månader nu, vi får väl se vi får väl se. Borde sova, nu. Hej!

Min vägg har även fått tillökning, har ni någon gång sett en bättre tagen bild? resultatet av dator+säng+skakande hand. Ni fattar grejen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: malin

nu gåre, haru öppnat? varför svarar du inte på msn för din bajskorv, jag behöver prata av mig innan mitthuvud sprängs. saknar dig enormt mycket, om fem veckor kommer jag hem :D

2010-04-28 @ 20:32:49
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0