Inari Ivalo Finland

Tjopp, nu har vi landat, tagit oss till hotellet, ätit, hemstadgat osv osv... Vi är i en liten by med 3000 invånare, centrum består av en bensinmack och en affär typ. Sjukhus och Polis har de med har vi fått höra. Nej men okej, lite mer kanske, mysigt är det i alla fall. Vinter är det men knappt kallt ändå, snön droppar från taken så det är ju inte minusgrader i alla fall. Farmor, Åke, farmors bror och fru (?) bor i byggnaden 70meter bort. I morgon antar jag mer släkt kommer, sådanna jag aldrig träffat. Spännande. Vi får väl se vad mer. Så ja, här är jag och med två små tokstollar ska jag bo i en vecka. Granne med deras och mina föräldrar. Glad påsk!

Som sagt, vi känner oss hemma.


Och där har ni mig







Kommentarer
Postat av: malin

glad påsk på dig min kära

2010-04-03 @ 14:43:33
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0