I believe the grass is no more greener on the other side

Gårdagskvällen spenderades med vänner. Många timmar. Jag försöker minnas vad vi prtatade om så länge, men det är tomt, lite planer inför vår och sommar men mer specifikt än så minns jag ej. Det är inget negativt, det är i mina ögon fin vänskap. Nonsens, planer och skratt. Å andra sidan kan minnesluckan bero på den lilla, lilla gästen som var med. 2 åriga Ella som sprang runt och var glad och tjattrig. Jag kanske var så upptagen av hennes upptåg att jag inte hörde de andra? Vem vet haha Nu är det i alla fall jobb som gäller, det är sol idag med, jag är nöjd. Fast egentligen hade jag velat ha jobbfria helger men snart så, snart. Tur att man har roliga jobb i alla fall. Tjingeling

i miss you ♥
och min klocka.

Kommentarer
Postat av: malin

misis you 2

2010-04-12 @ 01:11:26
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0