golden gate

Jag tror att jag bör ta mig ut på en resa vigd åt kameran och dess konst. Nog för att jag tar mycket bilder (eller det går i perioder!!) när jag väl åker någonstans men det blir ju aldrig riktigt ordentligt. Det är inte många som orkar vänta när jag vill lägga platt på asfalten för att få med så mycket som möjligt från ett överdrivet grodperspektiv. Inte heller på att kameran ska ställas om för att fota i alla möjliga och omöjliga ljus. Men det är än så länge bara dröm, allt kostar ju pengar i denna värld. "Man kan inte vara lycklig utan pengar" Var det någon som sa, jag håller inte med det minsta! Men jag kan förstå tanken...

Här hade ju inte varit fel att börja?


minns dessvärre inte fotografens namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0