freeeeedag

Idag är det valborg har jag hört, en av dessa många anledningar att få festa. För det är väl så? I nutid i alla fall. Nej okej, kanske inte vad vet jag. Hur som helst, varför inte ta tillfället i akt, om det nu ändå är så? Ha ha, jag är så rolig. Suck. Men det blir en kväll hos Johanna i alla fall, det enda jag vet är att den ska börja med god mat och trevligt sällskap så får vi se vad det blir av det helt enkelt. Brukar ju inte slå så fel dock! Idag var det eventuellt jobb som gällde, men de har inte ringt än och passer börjar om mindre än två timmar så jag antar att dte betyder inget jobb? Annars kan det bli jäkligt stressigt! Jag är nämligen typ frisk nu, alltså nästan frisk. Jag räknar mig som frisk, det får vara så. I morgon har jag en helt ledig lördag, det var en stund sedan faktiskt - skönt. Nu ska jag sluta babbla och göra något vettigt!

Update:
Nu blev det jobb ändå, STRESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0