finland till norge till finland

Vi tog en dagstripp över gränsen, mot Kirkenes. Underbar natur och snöhotel osv...
Den enorma kvalitéskillnaden kan väl helt enkelt ses om ett exempel på gränsen mellan inspiration och hejdlöst knäppande. Bilderna kommer i alla fall att användas för ett mindre och icke offentligt projekt så vi kan väl helt enkelt bara se det mesta som ett första utkast i trötthetens trötta? Godnatt

Bild ovan gör sig inte rättvisa här och bilden gör inte verkligheten rättvisa.

Snöhotellets enorma skönhet var i princip omöjlig att fånga för min del
jag frös som en idiot och häll just då på att bygga upp förkylningen jag sitter på i skrivande stund. Som synes hade jag även mina två favorit objekt nära till hands.















Kommentarer
Postat av: malin

härliga bilder :)

2010-04-10 @ 20:57:57
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Trees

Det där såg mysigt ut!! Tack så mycket :D

2010-04-16 @ 13:39:36
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Postat av mormor

Hej Katri! Vilken fin resa och vilka fina bilder!

Jag ska kommentera mera under veckan, men jag har blivit avbruten flera gånger vid datorn i dag av kontroll av säkerhetssystem och nyinstalleringar.

Är ganska trött efter några intensiva veckor i Uppsala,

men jag är glad att jag kunde ta hand om Patricia, när Claudio blev sjuk. Synd att Kim och Camilla inte kom iväg på resan till Egypten. Nu hoppas vi att Veronica snart kan komma hem från Costa Rica.

Kram! Mormor

2010-04-21 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0