A hundred miles

Noll inspiration. Men jobbat idag i alla fall, sedan övningskört. Innan dess har jag suttit med Nath och skrivit cvn och grejat, det tar alldeles för lång tid. Ska väl fortsästta med sistnämnda nu typ. Men innan dess packa upp jobbkläder, äta något? och göra allt annat som inte får glömmas när det kommer till de jobb jag redan har. Tjingeling!

Vår Louise fyllde 20 igår föresten, grattis vännen! På fredag blir det firande!

Kim; Dina argument duger, men jag vill ändå ha en cab och gamla bilar är snyggare. Dessutom är jag optimist, det ska inte regna i sommar. Eller, jag hade varit det om jag nu skulle köppt mig en bil :)


augustikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0