värk värk värk

Ni tror väl inte att jag lyckades somna igår kväll när jag äntligen tillät mig efter att ha hållt mig vaken hela eftermiddagen. Jag blir inte klok på det hela! I natt lär jag väl somna i alla fall, men bara för det har jag en miljon saker att fixa först. I morgon blir jobbet med att röja skolan kortare för min del då jag även ska hinna till babysimmet, vilket för en gångs skulle inte lockar lika mycket som vanligt. Jag tycker vi har det rätt bra ändå, även om hela kroppen värker och saker aldrig verkar ta slut. Fix och trix och sedan sömn!

Lite prat med kusin också om hennes projektarbete som jag tänkte vara en del i. Eller nja egentligen inte eftersom jag inte får det haha, men vi tänkte utgå från det hon gör och göra något större, jag är lite för taggad på det! Hoppas inte hon tröttnar haha :) Mer om det lär väl komma... några ledord i det hela kommer förmodligen att vara
sydafrika, pengainsamling, välgörenhet, musik, skapande, engagemang (stavning), glädje, uppföljning, resultat
.. Inte ett dugg luddigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0