endless

Lång eftermiddag! Det var ju tydligen tränarmöte också som jag helt hade missat. Och tja, dem brukar ju inte gå alltför fort, men lite lite mer koll på läget nu i alla fall. Nu är jag hemma sen någon timme och ska försöka få ihop "packningen" till babysimmet i morgon då jag fått ännu ett pass på tre timmar innan mitt ordinarie. Det blir med andra ord en ganska lång dag i morgon med, förmodligen. Så packning och sömn! Börjar redan halv 9 i Mölndal så ja, jag behöver väl min skönhetssömn. Förhoppningsvis ännu lite mer jobb på g med, några timmar nästa vecka i alla fall, alltid något. Får hoppas att det blir så med.

Bussen 07.24 det är innan halv 8 till och med, hjälp, när var det så sist? Nu är det jag som går och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0