the future?

Sitter och funderar över lockande jobb, mindre lockande jobb, jobb att söka, drömmer och hoppas... Ja, eller något liknande mindre poetiskt. Hur som helst hamnar jag bara i tankar om massa utbildningar, som dessutom kostar en massa pengar jag inte har. Badvakt, livräddare, brandman, simlärare... Tja, ni hör ju åt vilket håll det lutar och svaret på frågan om vad det är jag egentligen vill kanske inte ligger så långt bort som jag brukar få för mig. Kruxet är väl egentligen att jag vet precis vad jag vill göra först. Resa, se en större del av världen än jag gjort... och för att lyckas med det - jobb. Och den onda cirkeln är alltså sluten.

För övrigt bad jag mor köpa hem trukisk peppar som jag av någon okänd anledning går runt och är sugen på  i tid och otid. Det fanns dock inga kvar och hon kom hem med någon låtsasvariant med mjukt innehåll. Som vanligt haglar i-landsproblemen över oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0