so damn good

Vaknade, gick upp, gick och la mig, gick upp, gick och la mig, gick upp... Ja något sådant började min morgon, trots att jag hade en del att fixa med. Men nu är allt fixat ändå! Förutom att städa ehm... Hur som helst tog jag mig iväg för att simma några rader, vilket inte är ett jättetrevligt moment då Valhalla för tillfället bara har 25metersbassängen öppen och det är smockat. Egentligen gillar jag 25m bassänger bättre men just den på valhalla är omöjlig, den är för varm och det är vågigt. Men det gick, ändå, tro det eller ej. Sedan var det träning för barnen som gällde, och ja, det nämner vi inte ens, fy tusan. Väl hemma har jag ätit lite och nu även slickat igen alldeles för många kuvert. Studenttackkort ska man ju få iväg, jag är snabb, bara en sisådär tre månader i efterhand. Men bättre sent än aldrig! I morgon är det jobb hela dagen som gäller! Tömma en skola är uppgiften, 8-16 resten av veckan. Var där igår och kikade och ja, det är ju en del som ska bort om man säger så men det klarar vi, förhoppningsvis.

Bjuder väl på denna mycket vackra bild.
Sommar, trollholmen, vänskap & glädje.


Kommentarer
Postat av: m

åh tack, den var ju smikrande. du kunde inte hittat en annan bland alla sånna miljader från den dagen ;)

2009-09-07 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0