Saturday, and thats it.

Det där med att upskatta helgen... Bortsett från att mina föräldrar visar sig i huset är dte inget som säger lördag precis. Det känns som en vanlig dag efter lite jobb, och det är väl så dte är med. När jag gjorde min praktik/utbildning för babysimmet i våras stötte jag på många många bebisar så klart, vissa fäste man sig även lite mer vid och kom ihåg. Och idag när jag fick rycka in och ersätta ännu en instruktör som blivit sjuk var en av mina pärlor där. Sånt är kul, även om man fäster sig vid dem allihop! Men lördag som sagt, och ja, thats it. Ingening även idag. Sega, film och te med mor och far, vara lite social och sådant för en gångs skull. Det är ju inte helt fel det heller!

Mobilkamera!
Från dagen med Malin och Camilla. Vissa har en tendens att tröttna när jag trollar fram en kamera, inga namn nämnda, och ett grått trist Brunnsparken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0