oh happy day

Åh så jävla skönt. Jag lyckades rycka tag i mig själv igår tillslut, och det höll i sig till idag. Sov lite längre än jag tänkt mig men att vara mig och uppe innan 09.00 ser jag som en bedrift.. Eller något haha. Lyckades träna mig själv idag, riktigt ordentligt med för en gångs skull, så jävla underbart. Istället för att ge upp och intala mig själv att jag är för trött som jag brukar göra bestämnde jag mig för att fortsätta och dubblade mina simlängder. Höll på tills armarna blev så där härligt slut, tills jag faktiskt inte hade någon ork kvar. Som jag brukade förr i världen när jag fortfarande tränade på "riktigt" och tävlade. På topp kan jag väl dock inte påstå att jag är, men det kommer? I morgon har jag tänkt att jag ska kunna varenda namn på mina små bebisar, så detså! Någon gång måste det väl sitta? True Blood, eller någon annan serie, nu kanske och sedan sömn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0