My moon my moon

Ja himlen och dess fantastiska under. De som känner mig vet att det finns vissa saker som faccinerar mig mer än andra, för att välja några få ur listan kan jag ju nämna vindkraftverk och månen. Och fråga mig inte varför.

Lars Winnerbäck - Du hade tid är för övrigt en låt som, ja lyssna och njut helt enkelt.

Första gången jag stirrade igenom bilderna hittade jag två jag var nöjd med. Detta är inte en av dem. Men ju mer jag tittar desto mer gillar jag varje bild. Satt och försökte välja ut en bild som var helt okej men som jag ändå inte kan tänka mig att använda i ett annat sammanhang, men det visade sig till slut vara fullkomligt omöjligt då jag plötsligt hittar sammanhang för varenda bild, även de helt otorligt värdelösa. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0