jag är egentligen inte så deppig som jag låter!

Blööö. Jag känner mig ungefär lika stressad och förvirrad som förr. Då gick jag förvisso i skolan och hade ett skäl till det. Just nu är jag väl mest stressad över jobbsituationen.... Sitter och ska få iväg mail till mina simmare, mail angående jobbsökningar, lite prestationsångest över babysimmet där jag i morgon dessutom ska ha en "under utbildnning" vid sidan om vilket inte gör det hela bättre. Sen att jag börjar tappa intresset för precis allt som sker för stunden kan ju knappast bidra? Kan ju inte påstå att det inte är skäl att bli lite stressad i alla fall, men förr var det detta PLUS skolarbeten hit och dit, hur gick det ens ihop? Det roliga är dock att jag lätt skulle kunna ta på mig massa saker nu ändå, som hade inneburit att jag hade ännu mer att göra, än när jag gick i skolan. Mor, jag brås väl på dig antar jag?

Torsdag: Jobb babysim och senare förhoppningsvis utgång?
Fredag: Karolin på besök, Håkan på liseberg... Förhoppningsvis en bra dag.
Lördag: Släktträff, brukar ju vara rätt trevligt, om man orkar klistra på och se igenom den överdrivna artigheten som ofta finns med vid sådanna tillfällen. Skämt åsido, lite i alla fall.
Söndag: Hem från släktträffen och sedan?

När stenar i skogen (även om de är föreställer något) finns med på min kameras minneskort kan man ju börja undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0