Jag älskar när det regnar!

Så länge jag befinner mig inomhus under den tiden. Men självklart kommer det värsta ösregnet lagom tills man går av bussen och slutar alldeles precis när man kommit in genom dörren. Idag har jag stått i vattnet från 09.00 till 16.00 med en timmes paus, min hud har fortfarande inte hämtat sig från att se ut som russin. Någon smart ävel kan ju gissa att jag är trött nu. Men så länge jag håller igång och gör något är dte helt okej, men så fort jag sitter ner och andas, som nu, är jag på väg att somna, rätt upp och ner, bums. Men det känns ändå rätt skönt att ha något att göra, ibland, så att tiden går lite. Nu ska jag vänta på mat och sedan vara världens slappaste, med sällskap kanske?

Pigg och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0