HEADACHE

Dumma simmare, snälla simmare, roliga simmare... Det värsta/bästa av allt är att jag om jag inte är uppmärksam på mig själv lätt hamnar på tolvåringarnas nivå. Sjukt kul, sjukt dumt då man ska föreställa förebild, vuxen och tränare som vet. Jag ska söka lite jobb, äta lite mat och maila lite folk. Men innan dess lär det bli tv en stund, helt klart. Någon dag ska jag orka ta tag i det sociala igen, med tanke på att jag inte gör någonting är jag sjukt dålig på att träffa folk (jag inte jobbar med)! Mina tvåtimmarvarjedagsjobb gör att det känns som dagarna bara försvinner, vilket har sina fördelar, och nackdelar.

Eftersom jag har en tendens att bli väldigt sentimental och dessutom spenderar mer och mer tid vid datorn här nere, där alla gamla bilder finns.... Tja ja jo det var ju inte igår i alla fall. bror jag och bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0