for the first time, in years.

Jobbet är klart och jag verkar inte behövas ringas in för bebisarna, dessutom är det lördag, och ja, jag uppskattar det äntligen! Tänkte idag följa med mor & far som ska ut i skogen och laga mat, det var längesedan jag orkade följa med på sådant. Även farbror med fru och tjejerna hakar på, trevligt trevligt. Sen var tanken ostprovning här hemma.. matsnobbar till föräldrar alltså! En oväntad uppväckning fick jag även idag, låg och orkade verkligen inte ta mig upp. Sen hörde jag en mening som verkligen inte var helt vad jag väntat mig så jag vaknade väl till av en mindre shock och ett leende. Lite städning och musik på hög volym väntar nu!

Tjejerna, störtcoola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0