:)

Äntligen tog vi tag i oss själva (jag och malin) och kilade till gymmet, köppte kort och tränade på. Känns mycket bra. Det är faktiskt förbannat skönt att träna. Efter det åt vi så klart på thaien, vart annars? Förbannat gott. Sedan kilade jag iväg och tränade mina små simmare och ja, det gick väl som det brukar, fast lite bättre! Men där går också fränsen för hur duktig jag vart idag. I morgon ska jag försöka vara ännu bättre, börjar dagen med städjobb i alla fall, så snart är det väl dax för sömn.

Det var så roligt jag måste skratta.......
Nej men, hittade lite gamla bilder på mig och Malin, sjukt snygga man vart!



Den otroliga kvaliten på bilden ovan lär väl bero på att den förmodligen är kopierad från lunarstorm en gång i tiden. Ja, så nya är bilderna.



Kommentarer
Postat av: m

ha ha ha! kunde man se värre ut (jag)?

2009-09-28 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0