du är ett glashus och jag är en sten

men det är du som försöker se igenom mig

Vilka två helvetsträningar jag haft idag, är det jag som tappar greppet eller barnen? Jag tippar på mig. Har varit helt förvirrad hela dagen och det känns inte ens kul med träningarna längre, blä. Blir väl bättre? Vart runt i lite affärer och gjort reklam för min kära bok med, gick ju helt okej i alla fall, tror jag. I morgon blir det ett par timmars städjobb, på morgonen tror jag. Får ju välja tiden själv men det är väl lika bra att komma upp och få det gjort. Inte mycket men alltid mer än ingenting. Nu ska jag vara slö slö slö tills jag somnar. Jag spelar på allvar sönder spökskepp, kan inte sätta fingret på det.

Någon dag ska jag orka ta en sån här bild som är värd att se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0