sunday, again

Jag kröp ner i badet förut, och när det var halvt påfyllt fick jag ett samtal som fick mig att skippa det hela. En och en halv timme senare satt jag med på en arbetsintervju som inte hade ett dugg med mig att göra, men det var intressant! Så nu är jag hemma igen, nymatad och inte så glad som förväntas. För övrigt, filmen Stolthet och fördom har jag nu sett två gånger inom två veckor och jag skulle nog kunna se den ett stort antal gånger till innan jag tröttnar. Så nu vet ni det också. Just nu känner jag för att sätta mig på ett tåg med lagom mycket/lite folk och bara åka åka åka...

Så var det ju det där med de mindre roliga bilderna från släktträffen






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0