små människor

Dagen har beståt av försovning, ytterst lite städning, träning för mig, träning för barnen, bio. The ugly truth såg vi och ja, den var rätt bra. Gammelmormor Rut skulle för övrigt fyllt 99 år idag, så att ni vet. Nu blir nog True Blood och sedan sängen för att i morgon kila upp med tuppen, och mor för jobb!

Bilder från släktträffen i helgen var tanken. Dock är ungefär 200 av 270 bilder (med en liten överdrift) på min kusin Patricia 6 år och min 2åriga syssling Nejja/Neya/Neiha? Jag har inte den blekaste om stavningen... Eftersom dessa barn får mig att fullkmligt smälta blir det helt enkelt en serie med bilder på dem istället. Fåtalet andra bilder lär jag väl slänga upp snart ändå:)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0