twist and shout

Åh tusan, det verkar som att denna förkylningen verkligen bryter ut, suck. Gick upp i går morse och slängde i mig panodil för att orka med morgonträningen, vilket jag gorde, men så fort panodilens verkan försvann blev det jobbigt. Väl hemma sov ja, och sov, och sov, och sov. Låg i soffan och mer eller mindre sov hela dagen och kvällen. Och gissa vart jag hamnat nu, soffan. Det roligaste är att jag inte ens vet om jag håller på att bli friskre eller sjukare, blä. Men men, tur för mig att jag har väldigt många serier att titta på, och skulle kunna sova ett antal timmar till. Med andra och inget jobb med barnen idag, lite tråkigt...

bortglömd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0