the sun goes down

Tjenixen. Den gångna halvan av dagen har jag ägnat åt att avbryta min skönhetssömn alldeles för tidigt för att träna barnen, vilket kändes väldigt bra idag. Och jag gillar min kollegor skarpt! Väl hemma kom Linus på besök vilket resulterade i lång lång fika och onödigt tjat om allt från jobb till matematik, roligaste ämnet att diskutera haha? Gillar för övrigt min familj skarpt (ovanligt?), i dessa lägen :) Nu väntar lite städning med ljud från CD eller/och LP skivor i bakgrunden.. (resterande del av) Kvällen vet jag inte vad den bjuder på, någon?

He walks away
The sun goes down
He takes the day, but I'm grown
And in your wake, in this blue shade
My tears dry on their own
Ge den i alla fall 37 sekunder... I like.
He walks away
The sun goes down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0