the north

Det verkar som att jag lär få se lite snö... (tänkte skriva denna vinter eller detta år men inget stämmer) innan sommarn 2010 trots att snön här inte brukar vara mer än slask. Detta då det talas om en resa upp till norraste Finland där jag faktiskt härstammar lite från eftersom att kära farmor är född och har sin biologiska släkt där. Om inte annat så kommer i alla fall mitt namn därifrån, eh. Detta är dock inte i så fall förrän till påsken vilken befinner sig i April, och därav tvivlet ovan angående vintern, men jag ser fram emot det och hoppas innerligt att det blir av :)

Bild från sommarens (enligt mig och mina fåtal konsertupplevelser 2009) klart bästa Live! Bob Hund

sångaren i Bob Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0