the big ones

När jag är sjuk kretsar mitt liv kring klockan, så att jag vet när jag kan få stoppa i mig piller nästa gång. Det gäller att planera det då framförallt min kära vän panodil ska ha ett uppehåll på minst 4 timmar mellan varje tablett/omgång, taskigt tycker jag när den bara hjälper i 3... och för att inte tala om nässprayen som man ska lyckas klara sig på med max tre spray per dag! Så nu är det dax att mer eller mindre räkna ner minutrarna till sju och sedan packa ner sig så gått det går i soffan och försöka behålla illusionen av att vara nästan frisk så länge som möjligt. Problemen bara vräker sig ner som ni hör, medecin och allt, hemskt, i-lands...

Skridskor lockar plötsligt, inte kylan dock.
Jag kusin och bror 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0