rain

Regnigt och jävligt kallt. Regnet är mysigt, i lagom mängd och när man befinner sig på rätt plats, det vill säga inomhus. Ska dock ta mig ut i rusket om ett tag för att besöka Irma med fler, inte helt fel! Men funderar nästan på att behålla filten om mig på väg dit alltså, för det är ingen nådig kyla här inte, i alla fall inte i mitt hem. Är det varmt ute så är det alldeles för varmt inomhus och är det kallt ute så är det alldeles för kallt inne.... Men what the hell, det finns folk som inte har tak över huvudet och här sitter jag och tycker synd om mig själv. Skäms.

Louise är på väg över, för att i princip rusa in i mitt rum, ta min platttång och sedan springa härifrån igen. Men ett Hej är aldrig fel. Den människan för övrigt, finns det någon som glider fram på ett bananskal för tillfället så är det hon, och möjligen Lydia... När det gäller jobb i alla fall.


Lite olagligt för ovanlighetens skull, jag har absolut ingen aning om vems bilden är men den heter bananskin. Dessutom är jag elak nog att dra ner kvalitén något fruktansvärt på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0