Play For Today

Fördelar för mig med att far min köppt sig en iphone är ju att hans ipod laddad med massa bra musik nu är mer eller mindre ledig, och inte nog med musiken, man kan lägga patians på den haha, skönt tidsfördriv on the spårvagn. Har hur som helst jobbat idag, det var lite annorlunda då det som sagt var större barn som gällde, och jobbigare (djupare) bassäng än vanligt, men bra och kul så klart! Insåg igår när jag pratade med Frida att jag i princip bor i badhusen runt om i Göteborg för tillfället, 4 olika anläggningar 5 dagar i veckan... Om någon var intresserad av det. I morgon ska jag försöka vara duktig, men vi får väl se. Ska i vilket fall träna både mig själv och barnen, resten återstår att se.

http://www.youtube.com/watch?v=hmbOLTWggXI
bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0