monday

Det känns sent, väldigt sent faktiskt, men klockan är ju inte långt över åtta? Fast å andra sidan, om jag blinkar några gånger lär den väl ha blivit halv 12 plötsligt. Träning idag gick bra, i alla fall min träning. Barnenes träning gick mindre bra då de första de gjorde var att dra ner mig i vattnet. En blöt frusen katri som ska tänka, nje tror inte det. Mycket snälla Pernilla tog sig dock tiden att köra omvägen hem till mig, efter 2 timmar i kyla bredvid bassängen och några jobbiga minuter med bilnyckelsletande, hur lyckas man? Haha.

Hårfärgen... Ångrar jag mig, vill jag ha tillbaks det ljusa? Jag vet inte, försöker helt enkelt slå bort den tanken så blir allt väldigt mycket enklare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0