mellanhimmelochjord

Lördag kväll, ganska rejält seg. Film med mor och far Gran Torino, mycket bra faktiskt. Har även fått lite träningstips vilket kan behövas... Jag ser dessutom nästan fram emot att ta mig ut i morgon då jag grävde fram min mössa jag stickade ihop förra vintern, inte för att den är väldigt fin, men det kändes väldigt skönt att ha mössa i kylan som råder. Speciellt på väg hem i kvällen efter babysimmet då man är blöt i håret och iskall. För från och med i morgon är söndagar inte längre mina fredagar... Större barn än bebisar ska jag jobba med på söndagar, dock inte äldre än 5 år. Jjag ska för övrigt sluta ha åsåikter vad gäller vilka grupper jag tycker är roligast att jobba med, för de åsikterna ändras efter varje lektion jag haft! Antar att alla är roliga och att det där lilla extra har att göra med deltagarna på lektionerna och sinnesstämningen jag själv befinner mig i, inte så konstigt med andra ord.

Pretty damn good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0