lite nytt, typ n u , tack.

Snacka om uppväkning. Mor kommer in och väcker en stendöd mig och talar om att jag har telefon, 07.13. Tar upp telefonen och får en förfrågan om att vikariera som lärare för tredjeklassare under dagen, ja säger jag så klart och en minut senare sitter jag klarvaken och äter frukost. Mycket roligt var det, hur goa barn som helst! Dessutom fick jag träffat på lite gamla lärare, inte så många dock, eftersom det är skolan jag gick mina tre sista grundskoleår på. Efter det var dte långfika med Nath på stan för att sedan ta oss hem till Malin där vi inte gjorde mycket mer än det vanliga, åt, pratade, skrattade... Sånt som behövs. Efter det vågade jag mig på att åka med Nath som skulle övninngsköra hem, en upplevelse i sig haha, men jag kom hem oskadd, lever och är glad för det! Okej så illa var det inte :)

För en stund sjönk jag bara ihop och tröttnade lite. Sömn på det så blir allt kanon igen.

september 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0