ett iq fritt land

Gårdagen började med migrän, springandes efter spårvagnar, stressandes, jobb, förvirring, hemgång.... Sedan åkte vi till Jennys fina lägenhet där mycket trevligt folk fanns, riktigt lyckad kväll får jag nog säga, ovanlig, men bra. Just nu vet jag inte, jag är bara så sjukt glad att jag inte behöver göra någonting idag, även om jag vill göra någonting. Senaste dagen efter dagarna jag har haft har bestått av jobb och förpliktelser men inte idag, äntligen! Har roffat åt mig fars dator och ligger nu i soffan och är inget annat än slapp. Kent spelas, men det byts strax ut mot ändlöst serietittande om jag känner mig rätt.

Kent gör sådan musik man glömmer bort och slutar lyssna på, för att en dag inse att dem finns igen, då blir man nästan lycklig. För bra, det är det, helt klart! Fördommarna orkar jag dock inte med.


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe okeje va bra:) nee desing inom bloggandet hehe kan du göramcyket ? Tack så jätte mycket, ne alla kan ju inte tycka lika alla gånger :)<3

2009-10-11 @ 13:54:15
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0