enjoy!

Åh ni vet sånna dör små, små saker, som alltid lyckas göra en så oerhört irriterad? Stod på bussen hem och kände mig på topp, ipoden på högsta volym med London Calling i öronen. Tar upp min kära kära ipood för att lysnna på låten ännu en gång när jag promenerar hem i solen, men då dör den, bara så där, i min hand. Usch. Men bortsett från det har det varit en bra dag! Jobbade en stund, och tog mig sedan efter många om och men och tränade, länge, mycket, underbart! Sedan en snabb runda för presentinhandlande och det har nog aldrig gått så smidigt. Jag är med andra ord nöjd. Ingen hemma och London Calling på hög volym på riktigt.

Något sånt här hade för övrigt inte vart helt fel att uppleva, ni hör ju början bara liksom?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0