Upp

Ojoj, det går inge vidare nu känner jag, jag vill resa. N u. Men det var roligt att träffa tjejerna idag i alla fall, vilket jag försökt göra i över en vecka men tiden verkar ha samma tendens att försvinna som mina pengar. Nämen oj, positiva Katri är igång nu! Suck. Jaja hur somhelst blir det bebisjobb i morgon, alltid något! Filmen vi såg, upp, var för övrigt lite småkul.

Mor gillar inte min nya header, säger att den är skrämmande, och det kanske är sant, men det är ungefär så jag känner mig för stunden så den får stanna! (Med andra ord har jag ingen ork att ändra den, justnu)
Något som dock inte är skrämmande är dessa två prinsessor som sort of förgyllde min dag.

Nu läsning och sömn, night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0