tre vise män och en kamel

Jag börjar förstå och ta till mig Malin och Natalies teorier om att det bor en liten mus på mitt konto mer och mer. För jag förstår ta mig tusan inte vart pengarna tar vägen, det är sick. Och nu bara för det, hittar jag äntligen saker jag vill ha, det gör man ju aldrig annars nu för tiden, men då är pengarna huxflux borta! Nu ska jag i alla fall försöka svänga ihop någon mat, det är jag värd, som suttit och jobbat vid datorn i några timmar. Sedan ska jag på bio med mina småstora tjejer Felicia och Isabella, så till det lär väl en del pengar gå men....

5 år gammla bilder från julspelet vi gjorde med konfirmatsgruppen (konfirmationen fullföljde jag inte). Jag i grönt och Louise i silver/blått, livrädd för den spottande kamelen var jag men jag satt faktiskt på den i två av tre spel haha. För övrigt är det samma kamel som gjorde reklamerna för nikotintuggummi för hundra år sedan om ni minns? Och ja, justdet, de tre vise männen skulle vi förställa om det inte är uträknat ännu.


På väg till jesubarnet och alla andra bibelfigurer och djur. Den kassa bildkvalitén beror på att far inte ville använda blixten, han var väl rädd att kamelen skulle få ett spel eller något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0