tonåring

Felicia 13 år idag, grattis på dig! Följaktligen blev det födelsedagsfirande hos henne med nästan hela släkten på fars sida, mycket trevligt. Hann dock inte stanna mer än två timmar då jag i alla fall fick i mig både mat och godis. Sedan var det jobb som gick kanon! Efter det åkte jag visserligen tillbaka till kalaset där de enda kvarvarande gästerna var mor & far, och till min lycka hade de tårta kvar! Lite spel med tjejerna och sedan hem igen. Hemma alltså, har en del pappersarbete att fixa med, tänkte att jag kan ta det i morgon men det finns ju en liten chans att de ringer in mig för jobb i morgon så lika bra att ha det gjort! Tja.

The birthdaycard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0