sleepwalking?

åå vilket jävla väder det varit idag, ösregn, framförallt när jag hade rastvakten. Det är så kul att stå och tala om för barnen att det visst är skönt med frisk luft och att de får ha på sig regnkläder när det regnar... när man själv står och fryser fingrarna av sig och har allt annat än bra kläder på sig. Regnjacka nästa! Hursom, efter att jag slutat lämnade jag min hjärna i någon vrå någonstans för den har inte följt med mig, vilket mina kära simmare också märkte, tur att Pernilla dök upp från ingen stans och tog över en stund. Sådär trött är jag igen och sitter och trycker i mig godis var 30e skeund, det hjälper för att hålla mig vaken tydligen. Godiset är dockj snart slut, men om ett tag kan man ju gå och sova så! Jobb både i morgon och på fredag, great. Braa några få timmar dock, but still. Strax kommer mor och far hem, med mer skräpmat om jag förstått det hela rätt.... och när ska jag hinna träna då? Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0