och jag tittar ut i mörkret

Åh sådär äckligt stressad är jag nu igen, ni vet så där jobbigt när man känner att man inte har koll på någonting alls, utan allt bara flyter samman och det går inte att greppa något, fy. Måste andas lite. Ingen strålande dag. De ringde från skolan och det blir mer jobb denna veckan, mina två ända helt lediga dagar lyckades de pricka in (denna vecka får jag dock lördag ledigt!) men jag klagar inte, jag behöver pengar. Jag har inget emot jobben jag gör, det är bara det att det hade vart oerhört skönt med ett och någorlunda fasta rutiner, och inte tre. Men men, det går allt. Om drygt en månad lär jag ju inte ha något istället då det är uppehåll för bebisarna och jullov för simmarna. Oj jul, redan, det går så satans fort!

Puh, nu ka jag lägga mig på golvet en stund, det brukar hjälpa oerhört mycket mot stressen! Skumt.


september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0