night

Åh att det alltid blir så här. Jag var trött redan för flera timmar sen när jag satt i Malins soffa och försökte kika på sista Piratesfilmen som hackade var 5e minut. (Då vi båda somnade i varsitt hus och missade slutet när den gick på tv för ett antal veckor sedan) Men då var klockan knappt nio, nu är den snart 01.00 och jag är fortfarande vid liv och uppe, sängen vore kanske idé strax? Ja, jag tror faktiskt det. I morgon blir det kalas och jobb för ovanlighetens skull. Och oj det är lördag, det har jag inte ens lagt märke till, suck. Nej men jag lovar, jag ska sluta vara bitter, jag är som sagt inte det egentligen, bara smått uttråkad. Av någon outgrundlig anlednig sitter jag och lyssnar på konstig musik, Idas sommarvisa för tillfället. Ja, vem vet? Det är väl barnen jag träffar varje dag som får mig till detta, haha. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0