mer sånt!

Trevligt sällskap och god mat ikväll. Nu är jag dock hemma, och alla andra  också eftersom att jag står som kvällens glädjedödare då jag inte ville vidare längre än till queen där vi också spenderade en stund. Men, jobb i morgon och jag försöker bli ansvarsfull, typ. Ska även träffa Karro några minuter som är på genomresa i Göteborg i knappt 40 minuter. Fär stunden sitter jag med tandborsten i munnen och lyssnar av någon icke känd anledning på i natt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut osv...... Ja hur som helst, lite läsning och sömn! Godnatt

Här borde det finnas en bild på Malin och Camilla, men ni får helt enkelt låtsas då den är borta.

Niklas och Rickard som diskuterar efterätten. Efter drygt en timme kom de fram till att ingen skulle ha något.

Kommentarer
Postat av: m

GUD, ta bort bilden eller klipp bort mig. tpy NU

2009-11-08 @ 21:31:39
Postat av: Anonym

men ta borttt katriiii

2009-11-09 @ 10:57:00
Postat av: Anonym

men ta borttt katriiii

2009-11-09 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0