lång bra söndag

Vilken lång dag. 06.00 var det upp och hoppa och iväg för å träna barnen eftersom träningen var flyttad från lördag till söndag och dessutom en timme tidigare än vanligt. Efter det pallrade jag mig hem till my dear cousins där vi åt kladdkaka och kikade på film, för att sedan ta oss iväg och äta mat. Efter det var det babysimsjobb och småtjejerna följde med och studerade mig, eller nåt haha. Sedan blev det ner i vattnet för även dem så klart.

Vår bil som jag väntat på länge är ännu en gång försenad. V 42 skulle vi ha fått den, men den kommer inte förrän 50..Eller vår och vår, mor och fars bil. Och jag som skulle ha körkort innan året var slut, jo tjena! Glada, mycket glada nyheter för den delen är att jag förmodligen inom en vecka sitter vid en ny dator, som dessutom innehåller photoshop, är jag nöjd eller är jag?

Självfallet blir det en mac!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0