fars dag?

Jaha, men min dag då? Nej men, det där går upp och ner, denna gång glömde jag bort det helt enkelt. Ingen större grej i vår familj, bara jag av oss fem som någonsin lagt någon tid på dessa dagar, sådär vart annat år. Så far lär ju inte förväntat sig något, eller? Haha. Han lär ju redan ha märkt att jag tycker att han är världens bästa pappa ändå så! Om inte annat vet du ju det nu old man! :)

Jobb idag ju, och några minuters fika med Karro, rätt okej dag med anrda ord. Det var roligt att jobba, det är det alltid, men jag fasar alltid över det, i alla fall söndagar för det är då jag har minst koll, men det gick bra! Så klart. Efter det har det ju såklart vart tv4s långfilm med mor och far, som vanligt på söndagar, haha. Bokat tågbiljetter till huvudstaden idag också, skönt med lite miljöombyte och annan stad! Om cirkus två veckor med Malin :) Nu är det väl ännu en gång dax för sömn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0