ergonomi

Eftersomatt jag är så himla pyslig har det dykt fram lite lödmojänger uppe hos mig, på golvet. Med andra ord har jag fasligt ont i rygg och nacke då golvet inte inbjuder till någon ergonomisk arbetsställning. Dessutom luktar det aningen bränt här, men det ska nog kunna bli något av det hela, vi får se! Snart är dte väl dax för sömn, är egentligen ledig i morgon men man vet aldrig om det ringer runt 7snåret, hm. Som idag, då jag bokstavligen talat fick kasta mig ut genom huset utan frukost för att hoppa in hos bebisarna innan mitt ordinarie pass.

Och ja Stockholm, det var bra, oerhört skönt med miljöombyte, för att inte tala om deras biljettsystem i kollektivtrafiken! Jag brukar vara väldigt anti stockholm (vilket möjligen kan ha att göra med att jag är uppvuxen tillsammans med en viss bror, host), men efter denna vistelse känns det som en mycket trevlig stad. Massa shopping, letande, gåendes, promenadandes, fel gåendes, ätandes, bio, gamla stan osv... Jag använde min kamera så mycket som noll gånger. Men Malin har lagt upp lite trevliga och mindre trevliga bilder om någon skulle vara nyfiken... malinnyman.blogg.se

Kvällens sysselsättning. Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0