3 years ago

Det är ingen lysande dag för mig idag, men så är det väl ibland. Håller hur som helst på att trycka i min alldeles för stora packning i en liten väska. Jag kan inte ens packa för tre dagar, suck. Skulle haft lika mycket med mig för en vecka. Kasst. 04.00 lär väckarklockan stå på i morgon/natt?! Blä, men mot huvudstaden och det klagar vi inte på. Skönt med miljöombyte, jag tror att jag behöver det nu, väldigt mycket.

Bilder från sist gång jag och malin var där, år 2006. Då åkte vi dock dit med buss, spenderade mesta tiden i uppsala, krockade med en buss, överraksades av snöfall, gick med plastpåsar i skorna och köppte ett monopol spel i brist på annat.... Jag hopas innerligt vi slipper det denna gång!







Dessa ständiga peacetecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0