unfinished business

Nattsömn: 1 timme. Illamående: Mycket

Ja det var min status när jag vaknade/skulle gå upp i morse runt halv 7. Helt omöjliga förutsättningar med andra ord. Försökte äta lite, dricka lite vatten, vakna till liv. Inget hjälpte. Med andra ord sängen igen där jag äntligen slocknade, på en sekund.

Nu är jag vaken sen några timmar och hjärnkontoret är igång igen. Jag funderar på om mina minuter mellan sömn och uppvaknande är ovanligt dimmiga? Det är läskigt, jag hatar det. Det finns ingen logik och jag är som ett hjärndött troll. Hur som helst är det helg nu igen. Skönt. Lite i alla fall. Jag ska slita mig nu och göra någonting vettigt!

Typ världens snyggaste.

Malin, Lisa, Camilla, Mona & Katri. 16 Augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0