tv4 på besök?

Här sitter jag och hyperventilerar som en och annan idiot. Bruce springsteen sjunger mig dock lite glad. Det är meningen att jag ska plugga men fokus är kind of någon annan stans än här. Blääää

Kan ju utveckla det hela då för dig som missat eller orkar bryr sig. Tv4 kommer hit om dryga timmen för att intervjua mig och mor angående boken jag jobbat på i ett halvår nu. Yey. Kokboken alltså, mitt projektarbete som blir en utgiven kokbok i bokhandlarna. Och ja, det känns ju inte mycket annat roligt! Är däremot nervös som en galen. Rätt jävla ondöigt egentligen, vad är det värsta som kan hända egentligen? Okej, vi skippar den frågan och säger att "det kommer gå bra!" istället :)

Nu ska jag försöka andas lite och kanske plugga inför morgondagens prov lite mer.

Höj volymen please!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh

måste få seee!

2009-05-18 @ 21:25:11
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0