tretton

Jag är helt  värdelös på att använda mina glasögon. Det enda psotivta med det (om det nu finns något) är att det blir så grymt mycket skönare när jag väl får på mig dem.

Inte konstigt att jag sitter med världens huvudvärk.

Enda dagen denna veckan jag inte hållt i till i simhallen (simhallarna) är i tisdags, jag är rätt slut. Sitter denna underbara lördagskväll med matten. Inte världens roligaste lördagssyssla MEN det blir däremot så mycket bättre sen om jag bara lyckas fixa detta så jag offrar denna kväll, mer än gärna nästan! Jag är trött på att säga snart, för jag har sagt det i ett år nu. Men ja, jag kommer trots det att fortsätta, tills jag byter till nyss, äntligen och fri! Eller något liknande.

13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0