Torka!

Hm... Jag är nu utbildad babysimsinstruktör, har fått mig en HLRkurs med inriktning på barn, är klar med natur, rättskunskap och engelska, har fått sommarjobb, är på väg att ge ut en bok, intervju om detta på tv4 i morgon bitti (hur positivt det nu är), student om 9 (8?) dagar... Jag kan nog säga att jag är rätt nöjd för stunden. Bortsett från västtrafiks ständiga problem med att skicka ersättningsbussar!

Bara ett matteprov och en fotouppgift kvar, som sagt, det vill aldrig ta slut. Men på fredag, då jävlar är jag klar! Och har endast en vecka kvar att känna mig bunden till skolan.
Jag har fortfarande inte bestämt vad jag tycker om det, att slippa plugget - underbart! att mista tryggheten - oklart.


Jag har ingen musik att dela med mig av. Torka!

Kommentarer
Postat av: irmi

VILKEN TID PÅ TV IMORN?

2009-05-27 @ 21:52:49
URL: http://irmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0