time after time

Blogglat på nytt ja.

Babysimmet idag, ännu en gång faccinerande, jag förstår inte hur det kan vara så varje gång haha. Ledde alla lektioner själv idag och gick inte bara bredvid, och det gick galant. Plötsligt satte en pappa sin dotter i min famn, jag blev lite chokad måste jag säga, har ju bara vart med bakom och tittat på så det blev en liten omställning, men även detta gick bra, såklart!

Det var i princip min lördag, usch vad jag är lat. I morgon är det dock ännu mer babysim, 5 ½ timme, hej och hå. Får nog köra lite av det på land faktiskt. Sömn nu så att jag orkar morgondagen!

Hoppas ni haft en händelserikare dag än mig. Roligare lär ni dock inte haft (så länge man inte är någon som fort tröttnar på glada små barn från 2 månader till 5 år), jag lovar. :)

Godnatt på er.

Bilden är från http://aquabarn.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0